To soar through the skies is a dream. Modern technology has allowed human beings to take to the skies and while plane crashes are rare, there's still the issue of near misses. These technological advances are capturing these near misses on camera and cockpit recordings to provide insight as to the terror they can cause. See how pilot errors, technical failures, massive storms and small mistakes can place passengers into life or death situations and the why of these incidents and how to prevent them from reoccurring.