#TextMeWhenYouGetHome #TextMeWhenYouGetHome
200,000 women go missing every year in the U.S. #TextMeWhenYouGetHome became a viral, worldwide movement following the 2021 death of Sarah Everard, and the slogan sparked awareness around the vulnerability women feel while out in public alone. Survivors of harrowing sagas will be revealed to tell their own story, in their words.