The Adventures of Jimmy Neutron, Boy Genius The Adventures of Jimmy Neutron, Boy Genius
The Adventures of Jimmy Neutron, Boy Genius follows Jimmy Neutron, his faithful robotic dog, Goddard, and his eclectic friends and family as they experience life in Retroville.
When Pants Attack
Jimmy inserts a smart chip into his pants but his pants develop a mind of their own and before long an army of pants is threatening the citizens of Retroville.
Being smart can be hard on a guy. So Jimmy invents a machine that reduces his awesome brainpower./Jimmy uses his brain power to beat Cindy in a candy-selling contest.
Jimmy invents the DreamInjector 5000 and enters Carl's dream to figure out what his friend is afraid of. / Jimmy and Cindy have to collaborate on a science project.