The Angel Next Door Spoils Me Rotten
To thank him for his kind gesture, Mahiru cooks and cleans for her untidy neighbor Amane. But what was just a generous show of gratitude turns into more as they grow closer. This is the story of a sweet romance between a boy and the girl next door.
On the way home from school, Amane finds Mahiru stuck with a sprained foot after rescuing a cat in a tree. He performs first aid and then carries her home. The next day, Mahiru brings Amane a container of food as thanks, and Amane accidentally blurts out something he has been thinking: "I'd love to eat it freshly made sometime." As a result, the two agree on conditions that will allow them to...
Amane and Mahiru's New Year takes a turn as unexpected visitors and unguarded moments challenge their bond.
Mahiru's Valentine's gift leaves Amane curious, but her homemade chocolates hint at deeper unspoken feelings.