The Ashley Madison Affair
The rise, fall, and improbable resurgence of Ashley Madison, the dating website aimed at marriage cheats. Pioneers in outrageous viral advertising, the company stops at nothing to gain publicity and by 2015 it appears to be on the brink of world domination. Then a team of hackers expose the intimate sexual secrets of millions of members, with devastating consequences. But in the aftermath of the data breach, are the site's adulterous users the only ones with dirty secrets?
The King of Infidelity
As online dating takes off, a site aimed at marriage cheats breaks all the rules, using outrageous viral marketing and shameless celebrity take-downs.
Cheaters Beware
Hackers attempt to destroy Ashley Madison by exposing the identities and sexual secrets of millions of users - with devastating consequences.
The hack of Ashley Madison reveals that the users may not be the only ones with dirty secrets, as the company scrambles to save itself from extinction.