The Audacity
Best of All Possible Worlds
Duncan, almost tech titan, must prove he and his company are F-able. JoAnne provides therapy with benefits. Orson lands from Baltimore. The party for Dr. Webb ends in a cat burglary.
JoAnne squirms in Duncan's grasp. Lili needs these diagnoses by yesterday. The press is on to a scandal. Bardolph's triggered. Xander gets the joke. Orson has his heart stolen by someone with practice. Gary's Pippin is - it's too awful to say.