The Beatles: Get Back The Beatles: Get Back
Days 1-7
The Beatles have three weeks to complete 14 new songs for an album and live show. As they arrive at Twickenham Studios, the pressures of what's ahead of them starts to sink in.
Following George's walkout, Paul, John, and Ringo hope he'll rejoin the band. They move into their newly built Apple Studios in Savile Row to continue their sessions.
As their new album nears completion and after scrapping their planned TV special, The Beatles must decide if they want to continue with their plans to perform live for the first time in three years. As they exhaust their options, the band and their team look for a more convenient location to perform.