The Beauty
Partners Drew Foster and Kara Vaughn investigate the Beauty STD causing aesthetic effects but proving lethal; they try to evade corrupt officials and a mercenary targeting them amidst a suspected government conspiracy.
Beautiful Pilot
FBI agents Cooper Madsen and Jordan Bennett are assigned to investigate a shocking incident at a fashion show in Paris.
An unlikely partnership is formed after The Assassin is sent to clean up a messy situation.
Cooper interviews an assistant editor following a disturbing event at the offices of a fashion magazine in New York City.