The Big Soirée
Actresses Sílvia Abril and Toni Acosta are gifted an epic celebration of their 50th birthdays, but to make it to the big event, they must survive a series of over-the-top adventures, doled out one mystery envelope at a time.
The Envelope
Actresses Sílvia Abril and Toni Acosta are gifted a 50th birthday bash, but before they can celebrate, the friends must decide if they're adventurous enough to follow the instructions in their first mystery envelope.
The Q&A
After barely surviving etiquette training and high tea, Sílvia and Toni's birthday adventures continue with an intimate Q&A about their lives and the evolution of their friendship.
The friends try to envision what's in store as the day of the big party finally arrives.
Faced with the possibility of two separate celebrations, Sílvia and Toni lean on their negotiation skills before taking part in the party of a lifetime.