The Bobby and Damaris Show
Damaris Phillips isn't afraid to school her mentor Bobby Flay as they join forces to test quirky food ideas, create meals and entertain their friends.
Ina Garten joins Bobby and Damaris to make feel-good comfort food. Bobby makes a Red Chile Glazed Meatloaf and Ina joins in with creamy Parmesan Mashed potatoes. Then, Damaris adds to the menu with Barbecue Mac and Cheese.
Bobby and Damaris discuss the types of pizza they grew up with before sharing creative recipes likes Bobby's Spicy Margherita Pizza and Damaris' Almond-Chocolate dessert pizza.