The Bold and the Beautiful
The Bold and the Beautiful explores the entangled lives, passionate loves, high-stakes battles, loyalties, tragedies and the inspiring triumphs of the Forrester, Logan, and Spencer families. The show is best characterized by it's romance, sensuality, gripping tales of high fashion glamour, honor and, most importantly, family.