The Bridge
Set on the border between El Paso and Juarez, The Bridge centers on two detectives, one from the United States and one from Mexico, who must work together to hunt down a serial killer operating on both sides of the U.S.-Mexican border.
When a body is found on the bridge connecting El Paso and Juarez, two detectives, one from the United States and one from Mexico, must work together to hunt down a serial killer operating on both sides of the border.
The clock ticks as Maria's broadcast continues. Sonya searches for the girl's location. Against protocol, Marco works a unique ransom angle. A powerful Juarez force crosses the border.
Sonya and Marco suspect a cover-up. Charlotte goes to Marco for advice. A troubled girl seeks adventure in Juarez. A visitor stops by Linder's apartment.
Sonya bonds with a key witness from the case. Marco uncovers Sonya and Hank's past. Charlotte calls on an old friend for help.