Banished as “useless,” Zenos, a self-taught healer from the slums, turns despair into defiance and opens a secret clinic in the city’s shadows. With unlicensed, unmatched magic, he cures, comforts, and rights wrongs, quietly becoming a legend. But as his power grows, even the royal palace takes notice. Can he buck the odds and heal a world that cast him aside?
An Equal Price
Zenos, an unlicensed healer working in the shadows, works to fix what's ailing his patients.
An encounter with the chief of the orcs leads Zenos into a three-way standoff in the slums.
A rampaging golem threatens the slums as Zenos is forced to organize a resistance.