The Bunker
In 2015, Isabel Eriksson was drugged, kidnapped and imprisoned in a bunker. In this documentary, we follow Isabel as she exposes herself to all the memories – and returns to the dreaded bunker.
To come to terms with her past, Isabel plans to revisit her most painful memories from the bunker. The police point out that it is still unclear whether several women have been locked in the bunker.