The Capones
The larger-than-life direct descendants of Al Capone run the family Italian restaurant.
Bart bets the guys he can get Jeff a woman; Dawn tries to break up Dominic and Staci by setting Dom up with a new girl; Uncle Lou gives Staci sex tips.
Dom and Staci's attempts at romance are ruined when Madeline moves in with them; Dom puts Bart and Carmine in charge of finding Madeline someone to live with.
Dom and Staci's date on a yacht goes very wrong; Bart and Carmine help Uncle Lou prepare for his comeback as a singer.
When Staci and Dom babysit his niece, the question of having children leads to discussion of a family tragedy; Bart gets Uncle Lou a gig reading an erotic audiobook.
Dawn hires a new waitress, but Staci is upset; Bart produces a new music video for Uncle Lou, who has problems with a piano-playing cat.