The Capture
When a British soldier is charged with a crime, the tenacious young detective handling his case begins to uncover a multi-layered conspiracy.
Toy Soldier
After key evidence is mysteriously removed from her case, Carey is forced to find other ways of pursuing Shaun, who is busy searching for answers of his own to prove his innocence.
Carey develops a theory as answers begin to reveal themselves, and Shaun finds himself trusting an enigmatic stranger who promises to lead him to the truth.
Surrounded by the architects of his downfall, the truth behind what happened to Shaun is revealed to him in precise detail. Meanwhile, Carey seeks for answers of her own.