The Cat and the Dragon
A dragon protects the cats in the forest from cruel humans. One day, one of his students befriends a boy.
A black cat named Kurobane meets a human prince, Stan, who wishes to become an adventurer.
A white cat named Shirotae befriends an orphan girl named Gallie, who is terrible at hunting.