The Chevaline Killings: Finding the Missing Piece
On 5th September 2012, near a remote village in the French Alps called Chevaline, three members of a British family and a French citizen are found shot dead. As the case attracts worldwide attention, unprecedented human and technical resources are engaged to solve these dreadful murders. Dozens of leads are followed and hundreds of witnesses are interviewed.