The Circle
Hello, Circle
The experiment starts as the players craft their profiles and begin connecting -- for better or worse.
A surprise confrontation raises the game's stakes; the players get ready to party, and a special guest scopes out the competition.
There's a Catfish Among Us
An anonymous game of Ask Me Anything leads to a series of accusations; Miranda refines her cheeky strategy, and Shubham finds his voice.
A fresh face joins the Circle and asks a series of provocative questions; Rebecca turns the heat up on the game-play.
Mercedes faces her toughest critics and makes a request; two new influencers are picked, and one player says goodbye.