The Color of War
In the aftermath of WWII, U.S. servicemen faced daunting new responsibilities and perhaps a greater challenge than waging war - that of keeping the peace, an undertaking known simply as occupation.
Of all the assignments a serviceman might find himself undertaking in WWII, flying seemed to offer the greatest promise of glory. It would also become the most dangerous job of the war.