The Control Room
Gabe is an ordinary emergency call handler in Glasgow, but his world is turned upside down once he receives a desperate call from a woman who claims to know him. With Gabe under pressure to work out who she is, he makes a decision that threatens to have devastating consequences.
Call handler Gabe receives a desperate call from a woman who appears to know him. Under pressure to work out who she is, he makes a decision that may have devastating consequences.
Gabe is blackmailed into further criminal behaviour by Anthony. In order to escape the nightmare of the present, Gabe has to confront his past.