The Convict
Judge Alicja Mazu is sent to prison after being accused and unjustly convicted of murder.
In prison, Alicja tries to talk to a young girl who was a waitress at her wedding, hoping she may know who framed her for the murder.
Because her attorney submitted an appeal too late, Alicja's sentence of 15 years becomes final. Her only solution now is to resume the investigation.
Alicja tries to get Commissioner Cedro interested in her case while he investigates Sara’s murder. Kosa returns to the ward with a shocking idea.
The police begins to observe Natalia, as well as Wiki, and her frequent visits to Kosa in prison. Alicja is convinced that Paweł set her up.
Alicja desperately fights for her daughter's safety, while Wiki is caught trafficking drugs at Paweł's club.