The Couple Next Door
Welcome to Suburbia
Evie and Pete move to suburbia with the dream of starting a family; but it's not long before Evie's dreams start to take a different shape -- that of her hot new neighbor, Danny.
The electric chemistry between Danny and Evie increases, amusing Becka and horrifying Pete; Danny's moonlighting takes a dangerous turn and Alan's obsession with Becka grows.
The sexual tension between the two couples reaches a boiling point during a weekend away; Alan's obsession with Becka escalates further, with devastating consequences.
Pete struggles to process what happened during the spa weekend. Evie conceals a secret. Becka deals with the fallout from the blog post and Spencer gives Danny an ultimatum.
An ultimatum from Pete deepens Evie's obsession with Danny; Danny's plan to get Spencer out of his life is thwarted by Pete and Sophie's front page scoop.
Secrets spill out during a violent showdown in the Yorkshire Dales; Evie is more delusional than ever and Pete is at a breaking point; Danny and Becka's relationship might be finally destroyed by the couple next door.