The Crunchyroll Anime Awards
Welcome to the Crunchyroll Anime Awards! Every year, we recognize the best of anime with millions of fans from around the world. Based on votes from the public and a panel of judges, we unveil the results across categories to celebrate series, characters, music, talent, production and more. Stay up to date with the Anime Awards at theanimeawards.com.
Crunchyroll presents the 8th annual Anime Awards on March 2, 2024, live from Tokyo, hosted by Sally Amaki and Jon Kabira. Watch the livestream to see 25+ categories awarded to the industry’s top talent, creators and performers. The Anime Awards includes celebrity presenters, musical performances and, of course, all the awards delivered in person!