The Curious Case of...
Take a deep dive into real-life scandals, exposing bizarre secrets, shattered lives and twisted motives. Led by Beth Karas, each gripping story uncovers deceit, greed, and manipulation. Proving truth is far more chilling than fiction.
Bam Margera
Jackass star Bam grapples with addiction, and Lima takes over his treatment. Online advocate BJ attacks Lima’s motives, and a vicious battle ensues.
The Orphan Impostor
Master conman Nicholas Rossi fakes his death to evade justice, adopts new identities and leaves a trail of alleged crimes across continents. Now resurfaced as “Arthur Knight,” he spins his most audacious con in court.
Sheryl Ruthven’s cat-centered cult traps followers in financial ruin, isolation, and bizarre rituals. As homes overflow with cats, her demands escalate, allegedly to murder, binding followers in a dark web of fanaticism and shattered lives.
Therapist Jodi Hildebrandt’s crusade against masturbation drives a wedge between couples in crisis. She forms a dark alliance with Mormon mommy vlogger Ruby Franke, but a horrifying 911 call exposes the depths of their bizarre beliefs.