The Curse of Von Dutch The Curse of Von Dutch
“The Curse of Von Dutch” chronicles the unbelievable true story behind the rise and fall of the 2000's most iconic fashion trend. In this epic character-driven saga, Venice Beach surfers, gangsters, European garmentos, and Hollywood movers and shakers all vie for control of the infamous brand — pushing it from obscurity to one of the most recognizable labels on Earth. After a decade of backstabbing, greed, and bloodshed, their lives – and pop culture – will never be the same.
Tonny takes full control and Von Dutch skyrockets through the fashion stratosphere. However, his former partners have become spiteful, willing to resort to desperate measures to sabotage the brand, leading to the biggest collapse in fashion history.