The Danny Thomas Show
A beloved classic television series, "The Danny Thomas Show" follows successful NY nightclub entertainer Danny Williams and dilemmas galore between him, his co-stars and family.
Margaret is explaining to her bridge club how she showed Danny a mink coat in order to get him to buy her the ring she really wanted for her birthday.