The Dark Charisma of Adolf Hitler: Leading Millions into the Abyss
Adolf Hitler was, arguably, the most extraordinary leader who has ever lived. He left behind a legacy of destruction without parallel. Yet given his violent and hate-filled character, why did millions support him? We examine Hitler’s relationship with the people he led with the help of testimony, archive film and reconstructions.