The Daughter of God: Dalma Maradona The Daughter of God: Dalma Maradona
Dalma Maradona revisits the most unique and exciting stories of her relationship with her father. Through unpublished family archives and surprising characters, she discovers an intimacy that had never been fully revealed.
Dalma Maradona embarks on a journey through Diego's history, recalling her parents' romance, their wedding party, Maradona's early years in Naples and some little-known aspects of her family's journey.
Dalma revisits Diego's last years, his returns to soccer, his struggles, some moments of shared happiness, and wonders how to pay tribute to a father who lives in the heart of the people and figures such as Carlos Tévez and Ángel Di María.