THE DEFECTIVE
A futuristic society is ruled by mind-link technology, but those who can’t be integrated into its system are outcast. Though opposites, Alliance General Lin Jingheng and young Lu Bixing unite to lead the “defectives” in fighting this unjust world.
The Eden System may be facing competition. Si Ge asks Headmaster Lu to find out more, and entrusts Zhan Lu with a secret mission.
Zhan Lu begins to experience errors. Lu Bixing’s school runs into trouble, but he receives encouragement from unexpected quarters. Meanwhile, there’s more to the League Secretary’s wife than meets the eye.