The Devil Is a Part-Timer!
Foiled by a hero when he’s inches away from conquering the world, the devil finds himself in modern-day Tokyo. With no real-world skills to speak of, the devil is forced to make ends meet flipping burgers at a fast food joint! To stall any further plans of world domination, the hero tracks the devil’s trail and takes on the lowly tasks of a telemarketer.
Emilia the hero finally tracks down the ruler of demons on Earth. Meanwhile, Sadao receives a mysterious text from Chiho warning that more earthquakes are on the way.
Something supernatural seems to be going on with Chiho. Meanwhile, it's possible Maou seems to have a difficult time understanding certain concepts.
Lucifer is wrecking the neighborhood in a big way and he's brought along some unexpected friends! Meanwhile, Emi, Maou, and Ashiya do the impossible and try to work together!