The Diplomat
Laura must assist when a violent break-in leaves a man seriously injured and his wife missing. New evidence emerges which changes everything in the investigation of Jay's death.
A British child is abducted, requiring all Laura's diplomatic skills as she tries to support both parents during a media storm. The Sutherland case takes an alarming turn.