In 2005, 18-year-old Natalee Holloway vanished while on a high school graduation trip to Aruba. The mysterious circumstances of her disappearance and the twists and turns of the investigation made the case an international news story.
New Lead
Natalee Holloway disappears from Aruba in May 2005, and her father Dave never stops looking for her; he receives a new lead that could be the key to solving the 12-year-old mystery, but he has suspicions about the source.
Pursuing a lead that may shed light on his daughter's disappearance, Dave Holloway and a team of investigators dive into a covert operation. The goal: obtain a taped confession, and evidence that could convict his daughter's killer.
Tensions are high as the sting operation in New Orleans continues. The investigative team is running out of time to obtain the necessary information from the co-conspirator regarding his involvement in the Natalee Holloway case.
After two years following this lead, the investigators finally have evidence in hand that could answer the 12 year old mystery of what happened to Natalee Holloway.