The Disappearance of Phoenix Coldon
“The Disappearance of Phoenix Coldon” promises to take viewers on an emotional journey for answers and finally give this young woman the exposure she deserves.
Joe and Shawndrea follow up on a handful of "Phoenix sightings," since her disappearance and begin to question whether she'd been lured into a new life more dangerous than she could have anticipated. A surprising lead takes us to an unexpected locale.