The Dropout
Money. Romance. Tragedy. Deception. From Executive Producer Elizabeth Meriwether, “The Dropout” is the story of Elizabeth Holmes (Amanda Seyfried) and Theranos, an unbelievable tale of ambition and fame gone terribly wrong. How did the world’s youngest self-made female billionaire lose it all in the blink of an eye?
I'm in a Hurry
Elizabeth Holmes, an optimistic and determined young woman, drops out of Stanford to found a promising new blood testing startup.
Satori
In need of money, Elizabeth brings her fledgling technology to the venture capitalists of Silicon Valley. In Switzerland, she is forced to make a difficult decision.
As Theranos rapidly expands, Elizabeth's technology struggles to keep pace and members of the board become increasingly wary of her secretive behavior. Sunny considers joining the company.
Walgreens is enticed by Elizabeth to seal the deal on a new partnership with Theranos. Ian tries to investigate what's going on behind closed doors.
With the Walgreens deadline looming, Elizabeth and Sunny scramble to find solutions to their technological failures. Ian is drawn into Elizabeth's lawsuit against Richard.
Fresh out of college and newly employed by Theranos, Tyler Schultz and Erika Cheung discover shocking truths about Elizabeth and the company. Richard and Phyllis work with John Carreyrou to build a case against Elizabeth.