The Earthshot Prize The Earthshot Prize
Protect and Restore Nature
Sir David Attenborough joins Prince William to explain how the approach to modern life is causing global loss of wildlife, and how we can reverse this decline; the prince presents the finalists for the Earthshot Prize to Protect and Restore Nature.
Sir David Attenborough and Hindou Oumarou Ibrahim, an indigenous rights spokesperson, join Prince William to explore the story of humanity's wastefulness and how to move to a waste-free world.