The Eminence in Shadow
When Cid is isekai’d to another world, he creates an underground organization to live out a fight against a made-up cult. Little does he know the cult is real, and they’re not happy his power fantasy just impeded their plans!
The Hated Classmate
Akane copes with her trauma by being popular and working hard to make people like her, but one boy in her class doesn’t care about her at all. That bothers her to no end.
Reincarnated as the son of Baron Kagenou, Cid bides his time as Background Character A while preparing for the day he can finally become the Eminence in Shadow!
The princess is supposed to reject the background character’s confession, not accept it — since when did Cid become a rom-com protagonist?
The mistake those with power always make is believing that they are the ones in control.
While Iris seeks a bright mind to study an artifact, Cid visits a popular store. Meanwhile, in the dark corners of the city, someone commits murders in Shadow Garden’s name!