The Encore
A one-of-a-kind music experiment that brings nine artists together to form one R&B supergroup.
Let the Music Play
Nine female R&B stars are brought together in the hope of assembling the ultimate super group; one member declares she has other intentions.
Do the Record
As the women start work on their album, it's clear that not everyone shares the same vision or drive, creating a divide within the group.
The women try to put their drama aside and come together to help Pamela record her gospel song, but Aubrey has a different plan; Kiely sets her sights on becoming Queen of the house.
Tensions rise in the music mansion as the ladies struggle to find one collective vision for the group; with an absent queen and no one to take control, alliances continue to be formed.
With one less member, the 702 Ladies must try to build a cohesive brand and look for their group; the 702 Sisters are at odds with the Cherish Twins about their place on the record.