Over 250 years, the pendulum of federal versus state power has swung back and forth, and it continues even today with some of our most hot-button issues. The Evolution of American Federalism is your opportunity to step back and examine American political history through this eye-opening lens. These 24 insightful lectures will take you into the heart of American law and political theory.