The Fairly OddParents: A New Wish
When 10-year-old Hazel Wells tries to run away from home, she finds out her weird neighbors, Cosmo and Wanda, are fairy godparents in disguise.
Cosmo and Wanda rewrite the laws of science in order to make Hazel's science fair project work. When Hazel's landlord goes missing, she solicits Cosmo and Wanda's help to get to the bottom of the case!