When witch Alyssa found a baby on her doorstep, she didn’t expect her life to take a topsy-turvy turn. Despite her bewilderment, she names the child Viola and decides to raise her. Fast-forward 16 years, and her “daughter” Viola isn’t just taller—she’s towering! Join this bewitching duo in a hilariously chaotic journey of mistaken identities and supernatural shenanigans!
At the risk of his own life, Fennel sets up a blind date between Viola and a friend of his. Then, Viola and Alyssa spend a day babysitting a lizardkin egg.
A garden fairy asks Alyssa for help reasoning with his brother, who has spiraled a little out of control. It's a serious situation, but Viola can't help noticing that the garden fairies look less like flowers and more like... something else.