The Five Star Weekend
After her husband's unexpected death and a very public breakdown, famed cook Hollis hosts her best friends for an elaborate weekend on Nantucket.
Caroline's choices have consequences; Brooke's marriage troubles show up on Nantucket; Gigi and Hollis are closer than ever; the stars come together and rally around Hollis.