The Fortunes and Misfortunes of Moll Flanders
Based on the novel by Daniel Defoe and written by Emmy-winner Andrew Davies, this "captivating, grown-up romp" (The New York Times) tells the story of the notorious Moll Flanders (Alex Kingston, ER, A Discovery of Witches), who is forced to survive on seduction, cunning, and wit in the ruthless world of 18th-century England. Also starring Daniel Craig and Diana Rigg.