The Fox's Summer
Gu Cheng Ze (Jiang Chao), CEO of Gu Mall Corporation, is tasked by his adopted family to groom their biological son Gu Jin Yu (Daniel Zhang) as the heir. Strategically, Cheng Ze hires fashion designer Li Yan Shu (Tan Song Yun), Jin Yu's ex-girlfriend, to entice him into the company. His plan initially succeeds, but Jin Yu's mother demands they be separated. Complications arise when Cheng Ze unexpectedly develops romantic feelings for Yan Shu, threatening to unravel his carefully constructed scheme. This 2017 Chinese drama series, based on the online novel "When the President Falls in Love" by Shen Cang Mei, was directed by Yu Zhong Zhong.