The Glory Is Gone
Hanna and Tom are in their 40s, have two teenage children together and have been married for over twenty years. Navigating the ups and downs of daily life, they are forced to realise that relationships don’t get any easier with age. With wisdom and experience also come quirks and eccentricities, and it’s getting harder to spice up their marriage — which is not to say they don’t...
#teenmom
"Oh God, our child is pregnant?" Emmi takes a pregnancy test and asks Hanna not to tell Tom. When Tom finds the test, he is happy that he and Hanna are having another child until he realizes that he could soon become a grandfather...