THE GOLDEN COMBI
The comedy survival show concludes with the Final Stage: a crime scene featuring guests Tomoya Nakamura and Yoshino Kimura. The three remaining duos must attempt the challenging prompt by far: "Join this tense scene and make it funny." Even Daigo draws a blank at this prompt! How will the duos improvise this? Who will be crowned the Golden Duo and win the ten-million-yen prize?!
The improv battle to decide the funniest new combi and win 10 million begins! Sixteen of your favorite comedians come together to form eight new comedy combis! In the first stage, they must perform a completely original interrogation room sketch, then improvise a scene with guest stars, actors Susumu Terajima, Yoshiko Miyazaki, and Marika Matsumoto. Which combi will bring the laughs?