The Great Escape II: The Untold Story
A former POW leads a special task force to hunt down the culprits responsible for carrying out the orders to murder 50 of the 76 escapees from Stalag Luft III. The film features the exploits of Major Johnnie Dodge (played by Christopher Reeve), an American-born British Army officer and cousin of Winston Churchill, and largely follows his journey to freedom after the escape.