The Guide to Essential Italy
In collaboration with the Smithsonian, The Great Courses brings you the exceptional gems and daily life of Italy’s past and present in a visually stunning tour. Explore Rome, Florence, and Venice, and take side trips to places like Pompeii and Perugia. Visit important monuments, witness artistic masterpieces, and immerse yourself in Italian culture.