The Gummi Bears
A New Beginning
Cavin, a 12-year-old knight-in-training, is left in the woods after a group of ogres chase off his human allies, and then stumbles into the home of the fabled Gummi Bears.
While exploring an ancient storeroom, Tummi discovers a mechanical decoy used to make dragon footprints, but accidentally starts it and begins bouncing all across the land.
Sunni is kidnapped by a flock of creatures known as Carpies, whose king wants her for a songbird. The male Gummies must use their new flying machine to rescue her.
While trying to sneak out of his new diet, Tummi finds a stone ogre oracle and uses it to trick Duke Igthorn and the ogres. Cavin is having problems with knight training.
Zummi makes a magic hat for Sunni, which can change her into anyone she wants, by speaking that person's name. Sunni turns herself into Princess Calla to enjoy being royalty.