The Hunger
The Swords
When James Chandler arrives in London, a visit to a fetish club leads to a relationship with a young woman, Musidora, who can survive being pierced with swords.
A nurse arrives at the home of a wheelchair-bound woman. There, she meets a handyman and learns that her employer has sexual desires that must be fulfilled.
When William Cobb arrives in New Orleans during Mardi Gras, he falls for a beautiful young woman who brings with her a strange old man as a companion. A night of passion reveals her true nature.
The Shih-Tan is secret book of forbidden recipes and when a master chef gets the opportunity to read it and prepare one dish, he cannot resist.
A newly-married couple decides to spend their honeymoon at an isolated guest house that is rumored to be cursed. One night, the groom disappears and the wife learns the true nature of the curse.
When a traveling salesman rents Room 17 of the Limbo Hotel and orders an adult channel on his cable television, he gets more than he ever imagined.